Κατηγορίες

Newsletter

Πολιτική Ακυρώσεων και Επιστροφών

Προϊόντα
Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα (πχ. «διαθέσιμο», «εξαντλημένο» κ.λπ). Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (Εταιρείας)
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (Εταιρείας) μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (Εταιρεία). Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (Εταιρεία) ή σύμφωνα με τους όρους που αναλυτικά περιγράφηκαν παραπάνω, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (Εταιρείας) θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας, είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας, είτε μέσω courier, είτε στην φυσική έδρα της Εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, ή τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό του πελάτη, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Πολιτική Ακύρωσης - Υπαναχώρηση
Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στα στοιχεία που αναφέρονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και θα σας ενημερώσουμε για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας, μπορείτε να κάνετε πίσω («back») και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας, πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε στα στοιχεία επικοινωνίας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά σας όπως προβλέπει το άρθρο 4 του Ν.2251/1994 και μπορείτε να επιστρέψετε μια παραγγελία μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παράδοσή της, εφόσον δεν έχετε ανοίξει τις συσκευασίες των προϊόντων και έχετε φυλάξει την απόδειξη παράδοσης. Για την επιστροφή της παραγγελίας χρεώνεστε τα όποια έξοδα επιστροφής υπάρχουν. Θα βρείτε την διεύθυνσή μας στο συνοδευτικά έγγραφα της παραγγελίας ή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ή/και email για την ορθή παραλαβή των προϊόντων και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός τριάντα (30) ημερών.

Latest Tweets

Στοιχεία επικοινωνίας

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ ΓΡ. & ΣΙΑ Ο.Ε.
Πλατεία Σοφοκλή Βενιζέλου ( Δημοτικής Αγοράς ) - Χανιά Κρήτης

+30 2821 200 585

+30 28210 28681