Newsletter

Πώς να τονώσετε τον οργανισμό σας το καλοκαίρι

2020-05-18 08:51:39 Times Read: 150
Πώς να τονώσετε τον οργανισμό σας το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι συνώνυμο της διασκέδασης, αφού τα παιχνίδια στη θάλασσα και οι νυχτερινές έξοδοι έχουν την τιμητική τους.

Παράλληλα, είναι μια εποχή που προσφέρεται για ταξίδια και εκδρομές, στις οποίες είμαστε πάντα σε κίνηση.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες, μπορεί να μας αναγκάσουν να… ρίξουμε ταχύτητα.

Τα συνηθέστερα σημάδια που μαρτυρούν συνήθως ότι ο οργανισμός μας χρειάζεται επειγόντως τόνωση το καλοκαίρι, είναι το αίσθημα κόπωσης, η αδυναμία και η ζαλάδα.

Οι παραπάνω καταστάσεις είναι ενδεικτικές, γι’ αυτό και δεν πρέπει να τις αγνοήσουμε αν τις εντοπίσουμε.

Οι βασικότερες αιτίες εμφάνισης των παραπάνω ενδείξεων είναι η έλλειψη ύπνου, η ανεπαρκής ενυδάτωση, καθώς και η έλλειψη βιταμινών και άλλων στοιχείων,

τα οποία είναι απαραίτητα για τον οργανισμό.

Πώς να ενισχύσουμε τις άμυνές μας:

Τα συστατικά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε τέτοιες περιπτώσεις ατονίας είναι οι βιταμίνες C και D, οι ηλεκτρολύτες και το μαγνήσιο. Η ειδικός εξηγεί γιατί είναι τόσο σημαντικά για τον οργανισμό μας:

• Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι συμπαράγοντας σε περισσότερα από 300 ενζυμικά συστήματα που ρυθμίζουν ποικίλες βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης πρωτεϊνών, της μυϊκής και νευρικής λειτουργίας, του ελέγχου της γλυκόζης στο αίμα και της ρύθμισης της πίεσης του αίματος.

Επιπλέον, το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την παραγωγή ενέργειας.

Συμβάλλει στη δομική ανάπτυξη των οστών και είναι απαραίτητο για τη σύνθεση του DNA, του RNA και του αντιοξειδωτικού γλουταθειόνη.

Ακόμα, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενεργή μεταφορά ιόντων ασβεστίου και καλίου κατά μήκος των κυτταρικών μεμβρανών,

μια διαδικασία που είναι σημαντική για τη νευρική ώθηση, τη σύσπαση των μυών και τον φυσιολογικό καρδιακό ρυθμό.

Ένα ενήλικο σώμα περιέχει περίπου 25g μαγνησίου, με το 50% έως 60% να βρίσκεται στα οστά και το περισσότερο από το υπόλοιπο σε μαλακούς ιστούς.

Το βρίσκουμε σε τροφές, όπως οι ξηροί καρποί, οι μπανάνες, το μπρόκολο, ο αρακάς κ.λπ.

• Βιταμίνη C

H βιταμίνη C συμβάλλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, αποτρέποντας την απώλεια μυϊκής μάζας, ενώ παράλληλα προστατεύει τους πνεύμονες

και το αναπνευστικό σύστημα κατά τη διάρκεια ημερών με αυξημένα επίπεδα μόλυνσης στην ατμόσφαιρα.

Και, φυσικά, η βιταμίνη C συμβάλλει στην ελάττωση της κούρασης, στην απορρόφηση σιδήρου, αλλά και στην αποφυγή του οξειδωτικού στρες.

Μέσω της διατροφής, μπορούμε να λάβουμε βιταμίνη C από τις πιπεριές, το μπρόκολο, τα εσπεριδοειδή, το πεπόνι, τις φράουλες, το ακτινίδιο κ.λπ.


Διαβάστε περισσότερα εδώ

Latest Tweets

Στοιχεία επικοινωνίας

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ ΓΡ. & ΣΙΑ Ο.Ε.
Πλατεία Σοφοκλή Βενιζέλου ( Δημοτικής Αγοράς ) - Χανιά Κρήτης

+30 2821 200 585

+30 28210 28681