Newsletter

Σούπερ τροφές για υγιή οστά

2020-05-18 09:17:10 Times Read: 92
Σούπερ τροφές για υγιή οστά

Τα ανθρώπινα οστά είναι γερά στο ξεκίνημα της ενηλικίωσης. Ομως, στη μέση ηλικία αρχίζουν να αδυνατίζουν. Στις γυναίκες αυτή η διαδικασία επιταχύνεται με την εμμηνόπαυση, αλλά υπάρχουν τρόποι για να βάλει φρένο.

Μια από τις καλύτερες γραμμές άμυνας είναι η διατροφή. Τα κατάλληλα τρόφιμα βοηθούν στην απόκτηση της μέγιστης οστικής μάζας

και στην αύξηση της πυκνότητας των οστών σας σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεστε.


Ποια είναι αυτά τα τρόφιμα; Ας τα δούμε:

Γάλα

Το ασβέστιο είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για ισχυρά οστά. Οι ενήλικες μέχρι την ηλικία των 50 ετών χρειάζονται 1.000 mg την ημέρα.

Από τα 51 χρόνια και μετά οι γυναίκες χρειάζονται 1.200 mg την ημέρα, ενώ από τα 71 έτη και μετά θα πρέπει να ξεπεράσουν και αυτό τον αριθμό.

Η κορυφαία των κορυφαίων πηγή ασβεστίου είναι αναμφίβολα το γάλα.

Ενα μόνο φλυτζάνι γάλα, είτε αποβουτυρωμένο, είτε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, έχει 300 mg ασβεστίου.


Γιαούρτι και τυρί

Δεν είστε λάτρης του γάλακτος; Ενα κύπελλο γιαούρτι περιλαμβάνει τουλάχιστον τόσο ασβέστιο όσο και ένα φλιτζάνι γάλα.

Και 1 ουγγιά (28,35 γραμμάρια) ελβετικού τυριού έχει περίπου το ίδιο.

Ακόμα κι αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, το γιαούρτι και τα σκληρά τυριά μπορείτε να τα φάτε χωρίς το φόβο να σας πειράξουν αφού είναι χαμηλά σε λακτόζη.

Μπορείτε ακόμα να δοκιμάσετε γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν μειωμένη λακτόζη ή και καθόλου λακτόζη.

Η αφαίρεση της λακτόζης από το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν επηρεάζει την περιεκτικότητα σε ασβέστιο.


Διαβάστε περισσότερα εδώ

Latest Tweets

Στοιχεία επικοινωνίας

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ ΓΡ. & ΣΙΑ Ο.Ε.
Πλατεία Σοφοκλή Βενιζέλου ( Δημοτικής Αγοράς ) - Χανιά Κρήτης

+30 2821 200 585

+30 28210 28681